Wykonanie prac remontowych w przestrzeni biurowej FFW
Fundacja Fundusz Współpracy zaprasza do składania ofert na wykonanie prac remontowych przestrzeni biurowej należącej do Fundacji na potrzeby przystosowania przestrzeni coworkingowej dla ukraińskich startupów w ramach projektu „Wsparcie dla ukraińskich mikro i MŚP, w szczególności dla firm będących w fazie start-up” [nr postępowania: 5/BZP/PUSB/FFW/2022] z uwzględnieniem poniższych wymagań:
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest podzielony na cztery części:
- Malowanie ścian:
- Przedmiot prac:
- Zsunięcie mebli do środka pomieszczenia
- Zabezpieczenie mebli folią
- Zabezpieczenie wykładzin folią
- Miejscowa reperacja ubytków
- Dwukrotne malowanie ścian na wybrany kolor (nie biały) klasy minimum Beckers
- Rozstawienie mebli do pierwotnego układu
- Prace porządkowe
- Zakres prac:
- Pokój 121 – szacunkowa powierzchnia ścian: 41,00 m2
- Pokój 122 – szacunkowa powierzchnia ścian: 41,00 m2
- Pokój 123 – szacunkowa powierzchnia ścian: 45,60 m2
- Pokój 124 – szacunkowa powierzchnia ścian: 50,00 m2
- Pokój 125 + 125 A – szacunkowa powierzchnia ścian: 59,40 m2 + 31,50 m2
- Korytarz – szacunkowa powierzchnia ścian: 145,80 m2
- Przedmiot prac:
- Malowanie sufitów:
- Przedmiot prac:
- Miejscowa reperacja ubytków
- Dwukrotne malowanie sufitu na kolor biały
- Prace porządkowe
- Zakres prac:
- Korytarz – szacunkowa powierzchnia sufitu: 58,00 m2
- Przedmiot prac:
- Oklejenie drzwi (obustronne):
- Przedmiot prac:
- Usunięcie starej okleiny drzwiowej
- Miejscowa reperacja ubytków
- Wyklejenie nowej folii na skrzydła drzwiowe
- Prace porządkowe
- Zakres prac:
- Drzwi – 9 sztuk
- Przedmiot prac:
- Wymiana wykładziny:
- Przedmiot prac:
- Zakup nowej wykładziny w standardzie minimum New Horizon II (wykładzina + cokoliki) w metrażu wskazanym wg zakresu
- Zerwanie istniejącej wykładziny
- Zerwanie istniejącego cokolika (bez listwy wykańczającej)
- Oczyszczenie i przygotowanie podłogi pod montaż nowej wykładziny
- Ułożenie nowej wykładziny
- Ułożenie nowego cokolika
- Utylizacja starej wykładziny i cokolików
- Prace porządkowe
- Zakres prac (wskazany metraż zawiera stosowny zapas na cokolik):
- Pokój 121 – szacunkowy metraż ogólny: 17,00 m2
- Pokój 122 – szacunkowy metraż ogólny: 15,00 m2
- Pokój 123 – szacunkowy metraż ogólny: 29,00 m2
- Pokój 124 – szacunkowy metraż ogólny: 20,00 m2
- Pokój 125 + 125 A– szacunkowy metraż ogólny: 64,00 m2
- Korytarz – szacunkowy metraż ogólny: 106,00 m2
- Sala konferencyjna – szacunkowy metraż ogólny: 58,00 m2
- Przedmiot prac:
- Kod/y i nazwa CPV:
-
- 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
- 45442100-8 Roboty malarskie
- 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
III. Źródło finansowania:
Umowa z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej na realizację Zadania publicznego pt. „Wsparcie dla ukraińskich mikro i MŚP, w szczególności dla firm będących w fazie start-up” finansowana ze środków programu Polish Aid Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.
- Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Miejsce: Fundacja Fundusz Współpracy, ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa
Termin: 30 dni od momentu podpisania umowy.
- Wymagania względem Wykonawcy (kryteria podmiotowe):
-
- Posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w treści zapytania ofertowego.
- Posiadanie niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w treści zapytania ofertowego.
- Działalność w ramach podmiotu nie znajdującego się w stanie upadłości oraz nie będącego w stanie likwidacji.
VI. Kryteria oceny ofert:
Lp. | Nazwa kryterium | Znaczenie kryterium (%) | Liczba możliwych do uzyskania punktów |
1. | Cena | 50% | 50 |
2. | Termin rozpoczęcia prac | 25% | 25 |
3. | Czas trwania prac | 25% | 25 |
| Łącznie | 100% | 100 |
Ad.1 Cena
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
--------------------------------- x liczba możliwych do uzyskania punktów = liczba punktów Cena oferty badanej
Ad.2 Termin rozpoczęcia prac
Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia prac” zostanie obliczony wg wzoru:
1
----------------------------------------------------------------------------------------------------- x liczba możliwych do zdobycia punków = liczba punktów
Liczba dni między zakończeniem ofertowania a terminem rozpoczęcia prac
Ad.3 Czas trwania prac
Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia prac” zostanie obliczony wg wzoru:
1
------------------------------------------------------------- x liczba możliwych do zdobycia punków = liczba punktów
Czas trwania prac (liczba dni trwania prac)
Punktacja w każdym z kryteriów cząstkowych (1 – 3) zostanie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamówienie zostanie udzielone na realizację usług dla Wykonawcy, który zdobył najwyższą liczbę punktów.
VII. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być wypełniona na komputerze i w języku polskim. Podane w ofercie ceny muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i załącznikach i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
Oferty przygotowane niezgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania, złożone na innym druku, niekompletne lub po terminie nie będą podlegać ocenie.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
VIII. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
- Oferta zgodnie z Załącznikiem nr 1
- Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2
IX. Osoba z FFW uprawniona do kontaktu:
Pan Łukasz Wawak, tel +48 506 786 827, adres e-mail: lwawak(at)cofund.org.pl
Pani Kateryna Matsuta, tel. +48 792 499 298, adres e-mail: kmatsuta(at)cofund.org.pl
X. Ofertę należy przekazać w terminie do: 12.05.2022 r. do godz. 23:59:59
XI. Ofertę można:
a. przesłać e-mailem na adres: lwawak(at)cofund.org.pl – decyduje data wpływu wiadomości na skrzynkę mailową odbiorcy.
XII. Inne postanowienia
- Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria oceny ofert.
- Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zdobył najwyższą liczbę punktów.
- Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Fundusz Współpracy do zawarcia umowy.
- Termin związania ofertą: 60 dni od zakończenia terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania (w tym do unieważnienia prowadzonego zapytania w części – w odniesieniu do jednego lub więcej Oferentów) bez podania przyczyny, w każdym czasie, również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert oraz po poinformowaniu Oferentów o wynikach postępowania, a także zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru spośród złożonych ofert.
- Zamawiający może prowadzić negocjacje cenowe z Oferentem, którego oferta została wybrana; wynegocjowane ceny zostaną wpisane do Umowy.
- Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający może prosić Oferentów o przedstawienie referencji potwierdzających ich doświadczenie wskazane w ofercie lub wystąpić do podmiotów wymienionych w ofercie o referencje potwierdzające doświadczenie Oferentów.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie 7 dni od wezwania do podpisania umowy oferent nie zawrze umowy, zamawiający może podjąć negocjacje z oferentem, którego oferta była następna w kolejności.
- Od dokonanego wyboru nie przewiduje się odwołania.
XIII. Obowiązki Administratora Danych związane z ochroną danych osobowych
- Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie jest Fundacja „Fundusz Współpracy”, (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa lub drogą e-mailową pod adresem: cofund@cofund.org.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się: a. dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu realizacji zapytania ofertowego – art. 6 ust. 1 lit. b RODO, b. w celu dochodzenia i obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: organów kontrolnych oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od czasu wyboru wykonawcy w procesie zamówień publicznych.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem do przeprowadzenia procedury wyboru wykonawcy. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości złożenia oferty.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- W związku z realizacją zamówienia Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
XIV. Załączniki
Załącznik nr 1 – Wzór oferty
Załącznik nr 2 – Wzór oświadczenia