Wykonanie prac remontowych w przestrzeni biurowej FFW

Valid till: 2022-05-12
Added on: 2022-05-05

Fundacja Fundusz Współpracy zaprasza do składania ofert na wykonanie prac remontowych przestrzeni biurowej należącej do Fundacji na potrzeby przystosowania przestrzeni coworkingowej dla ukraińskich startupów w ramach projektu „Wsparcie dla ukraińskich mikro i MŚP, w szczególności dla firm będących w fazie start-up” [nr postępowania:  5/BZP/PUSB/FFW/2022] z uwzględnieniem poniższych  wymagań:

  1. Opis przedmiotu zamówienia:  

Przedmiot zamówienia jest podzielony na cztery części:

  1. Malowanie ścian:
    1. Przedmiot prac:
      1. Zsunięcie mebli do środka pomieszczenia
      2. Zabezpieczenie mebli folią 
      3. Zabezpieczenie wykładzin folią
      4. Miejscowa reperacja ubytków
      5. Dwukrotne malowanie ścian na wybrany kolor (nie biały) klasy minimum Beckers
      6. Rozstawienie mebli do pierwotnego układu 
      7. Prace porządkowe
    2. Zakres prac:
      1. Pokój 121 – szacunkowa powierzchnia ścian: 41,00 m2
      2. Pokój 122 – szacunkowa powierzchnia ścian: 41,00 m2
      3. Pokój 123 – szacunkowa powierzchnia ścian: 45,60 m2
      4. Pokój 124 – szacunkowa powierzchnia ścian: 50,00 m2
      5. Pokój 125 + 125 A – szacunkowa powierzchnia ścian: 59,40 m2 + 31,50 m2
      6. Korytarz – szacunkowa powierzchnia ścian: 145,80 m2
  2. Malowanie sufitów:
    1. Przedmiot prac:
      1. Miejscowa reperacja ubytków
      2. Dwukrotne malowanie sufitu na kolor biały
      3. Prace porządkowe
    2. Zakres prac:
      1. Korytarz – szacunkowa powierzchnia sufitu: 58,00 m2
  3. Oklejenie drzwi (obustronne):
    1. Przedmiot prac:
      1. Usunięcie starej okleiny drzwiowej
      2. Miejscowa reperacja ubytków
      3. Wyklejenie nowej folii na skrzydła drzwiowe
      4. Prace porządkowe
    2. Zakres prac:
      1. Drzwi – 9 sztuk
  4. Wymiana wykładziny:
    1. Przedmiot prac:
      1. Zakup nowej wykładziny w standardzie minimum New Horizon II (wykładzina + cokoliki) w metrażu wskazanym wg zakresu
      2. Zerwanie istniejącej wykładziny
      3. Zerwanie istniejącego cokolika (bez listwy wykańczającej)
      4. Oczyszczenie i przygotowanie podłogi pod montaż nowej wykładziny
      5. Ułożenie nowej wykładziny
      6. Ułożenie nowego cokolika
      7. Utylizacja starej wykładziny i cokolików
      8. Prace porządkowe
    2. Zakres prac (wskazany metraż zawiera stosowny zapas na cokolik):
      1. Pokój 121 – szacunkowy metraż ogólny: 17,00 m2
      2. Pokój 122 – szacunkowy metraż ogólny: 15,00 m2
      3. Pokój 123 – szacunkowy metraż ogólny: 29,00 m2
      4. Pokój 124 – szacunkowy metraż ogólny: 20,00 m2
      5. Pokój 125 + 125 A– szacunkowy metraż ogólny: 64,00 m2
      6. Korytarz – szacunkowy metraż ogólny: 106,00 m2
      7. Sala konferencyjna – szacunkowy metraż ogólny: 58,00 m2
  1. Kod/y i nazwa CPV: 
    1. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 
    2. 45442100-8 Roboty malarskie
    3. 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

III. Źródło finansowania:

Umowa z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej na realizację Zadania publicznego pt. „Wsparcie dla ukraińskich mikro i MŚP, w szczególności dla firm będących w fazie start-up” finansowana ze środków programu Polish Aid Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.

  1. Miejsce i termin realizacji zamówienia:

Miejsce: Fundacja Fundusz Współpracy, ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa

Termin: 30 dni od momentu podpisania umowy.

  1. Wymagania względem Wykonawcy (kryteria podmiotowe):

 

    1. Posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w treści zapytania ofertowego.
    2. Posiadanie niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w treści zapytania ofertowego.
    3. Działalność w ramach podmiotu nie znajdującego się w stanie upadłości oraz nie będącego w stanie likwidacji.

VI. Kryteria oceny ofert:

 

Lp. 

Nazwa kryterium 

Znaczenie  

kryterium (%)

Liczba możliwych do uzyskania punktów

1. 

Cena 

50% 

50

2. 

Termin rozpoczęcia prac

25% 

25

3. 

Czas trwania prac

25% 

25

 

Łącznie 

100% 

100

 

 

Ad.1 Cena  

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: 

 

Cena oferty najtańszej 

---------------------------------            x liczba możliwych do uzyskania punktów = liczba punktów Cena oferty badanej 

Ad.2 Termin rozpoczęcia prac

Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia prac” zostanie obliczony wg wzoru:

 

                                                             1

-----------------------------------------------------------------------------------------------------          x liczba możliwych do zdobycia punków = liczba punktów 

Liczba dni między zakończeniem ofertowania a terminem rozpoczęcia prac

Ad.3 Czas trwania prac

Punkty za kryterium „Termin rozpoczęcia prac” zostanie obliczony wg wzoru:

 

                                   1

-------------------------------------------------------------         x liczba możliwych do zdobycia punków = liczba punktów 

Czas trwania prac (liczba dni trwania prac)

 

 

Punktacja w każdym z kryteriów cząstkowych (1 – 3) zostanie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku. 

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamówienie zostanie udzielone na realizację usług dla Wykonawcy, który zdobył najwyższą liczbę punktów. 

VII. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 

Oferta powinna być wypełniona na komputerze i w języku polskim. Podane w ofercie ceny muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.  

Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i załącznikach i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.  

Oferty przygotowane niezgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania, złożone na innym druku, niekompletne lub po terminie nie będą podlegać ocenie.  

Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 

VIII. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:

  1. Oferta zgodnie z Załącznikiem nr 1 
  2. Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2

 

IX. Osoba z FFW uprawniona do kontaktu: 

Pan Łukasz Wawak, tel +48 506 786 827, adres e-mail: lwawak(at)cofund.org.pl 

Pani Kateryna Matsuta, tel. +48 792 499 298, adres e-mail: kmatsuta(at)cofund.org.pl

X. Ofertę należy przekazać w terminie do12.05.2022 r. do godz. 23:59:59 

XI. Ofertę można:

a. przesłać e-mailem na adres: lwawak(at)cofund.org.pl – decyduje data wpływu wiadomości na skrzynkę mailową odbiorcy. 

XII. Inne postanowienia

  1. Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria oceny ofert. 
  2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zdobył najwyższą liczbę punktów. 
  3. Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Fundusz Współpracy do zawarcia umowy. 
  4. Termin związania ofertą: 60 dni od zakończenia terminu składania ofert. 
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania (w tym do unieważnienia prowadzonego zapytania w części – w odniesieniu do jednego lub więcej Oferentów) bez podania przyczyny, w każdym czasie, również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert oraz po poinformowaniu Oferentów o wynikach postępowania, a także zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru spośród złożonych ofert.
  6. Zamawiający może prowadzić negocjacje cenowe z Oferentem, którego oferta została wybrana; wynegocjowane ceny zostaną wpisane do Umowy. 
  7. Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 
  8. Zamawiający może prosić Oferentów o przedstawienie referencji potwierdzających ich doświadczenie wskazane w ofercie lub wystąpić do podmiotów wymienionych w ofercie o referencje potwierdzające doświadczenie Oferentów. 
  9. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie 7 dni od wezwania do podpisania umowy oferent nie zawrze umowy, zamawiający może podjąć negocjacje z oferentem, którego oferta była następna w kolejności. 
  10. Od dokonanego wyboru nie przewiduje się odwołania.

XIII. Obowiązki Administratora Danych związane z ochroną danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie jest Fundacja „Fundusz Współpracy”, (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa lub drogą e-mailową pod adresem: cofund@cofund.org.pl. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl. 
  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 
  4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się: a. dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu realizacji zapytania ofertowego – art. 6 ust. 1 lit. b RODO, b. w celu dochodzenia i obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 
  5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 
  6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: organów kontrolnych oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych. 
  8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od czasu wyboru wykonawcy w procesie zamówień publicznych. 
  9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 
  10. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 
  11. Podanie danych osobowych jest wymogiem do przeprowadzenia procedury wyboru wykonawcy. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości złożenia oferty. 
  12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 
  13. W związku z realizacją zamówienia Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.

XIV. Załączniki

Załącznik nr 1 – Wzór oferty 

Załącznik nr 2 – Wzór oświadczenia