Uczenie się przez całe życie
"Inwestowanie w wiedzę, zawsze przynosi największe zyski" - wiedział to już Benjamin Franklin. My też to wiemy, i dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do projektów edukacyjnych i szerzenia idei uczenia się przez całe życie. Nasze projekty edukacyjne dotyczą więc rozwoju człowieka na każdym etapie jego życia: od przedszkola, szkoły podstawowej, zawodowej, a także już po zakończeniu edukacji systemowej - w dorosłym życiu.
Dzięki realizacji wielu projektów edukacyjnych oraz uczestnictwu w międzynarodowych programach - mamy wieloletnie i bogate doświadczenie w tym obszarze.
Fundacja Fundusz Współpracy posiada długoletnią tradycję angażowania się w przedsięwzięcia zarówno bilateralne jak i wielostronne, wymagające współpracy z partnerami zagranicznymi. W latach 1996-2004 powstałe w ramach Fundacji Biuro Koordynacji Kształcenia Kadr było członkiem sieci Narodowych Obserwatoriów Kształcenia i Szkolenia Zawodowego, zrzeszającej kraje przygotowujące się̨ do akcesji z UE. Działalność́ skupiała się̨ na monitorowaniu i inicjowaniu zmian w systemie kształcenia i szkolenia zawodowego. Uczestnictwo w sieci ReferNet stało się̨ naturalną kontynuacją tych działań. Koordynacja PIW EQUAL i realizacja projektu uzupełniającego „Upowszechnianie rezultatów PIW EQUAL wspierających kształcenie przez całe życie” pozwoliły Fundacji w naturalny sposób wykorzystać́ swój potencjał w programie Inkubator Dojrzałej Przedsiębiorczości, a następnie w projekcie Stołeczne Centrum Kariery.
Również tematyka dostępności i problemów osób niepełnosprawnych od wielu lat stanowi główny nurt zainteresowań Fundacji, co w naturalny sposób zaowocowało zaangażowaniem się w projekt TEAD (zakończony) oraz trwający obecnie projekt Dostępna Szkoła.
Projekty w tym obszarze
Osoby związane z tym obszarem
Agnieszka Luck
Kierowniczka projektów
Dostępna Szkoła, Ścieżki współpracy, Szkoła Zawodowa Najwyższej Jakości
Izabela Kowalska
Główna specjalistka
Projekt Dostępna szkoła
Anna Jezierska
Główna specjalistka
Projekt Mazowiecki Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej
Jakub Pietrak
Główny specjalista
Anna Jankowska
Specjalistka
Projekty: CWD Plus, Ścieżki współpracy
Marcel Samecki
Kierownik zespołu
Daniel Prędkopowicz
Dyrektor
Biuro Zarządzania Projektami
Adam Palczewski
Główny specjalista
Projekt Dostępna szkoła
Katarzyna Trzaska
Kierowniczka
Projekt Śląska Przestrzeń Innowacji
Monika Rytel
Główna specjalistka
Michał Bargielski
Ekspert
Jacek Mikuszewski
Specjalista
Projekty: CWD Plus, Ścieżki współpracy
Anna Szkiruć-Kostrzewa
Główna specjalistka
Wiadomości związane z tym obszarem
Ogłoszenia
Kompleksowa współpraca jako trener przy opracowaniu i wdrożeniu nowego modelu kształcenia nauczycieli w pedagogice leśnej. (22/FSC/FFW/2020)
Zapytanie jest ogłoszone w ramach projektu „Forest School Center”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Celem „Forest School Center” jest opracowanie we współpracy z partnerem ponadnarodowym nowego modelu kształcenia nauczycieli w pedagogice leśnej oraz jego wdrożenie.
Fundacja Fundusz Współpracy zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty z uwzględnieniem wymagań w załączniku.
Ogłoszenie opublikowane w BAZIE KONKURENCYJNOŚCI
Organizacja 16 spotkań w 8 województwach w ramach projektu „Ścieżki współpracy”
Fundacja Fundusz Współpracy w związku z realizacją projektu "Ścieżki współpracy" poszukuje wykonawcy poniższego zlecenia:
Celem zamówienia jest organizacja 16 spotkań (Olsztyn, Bydgoszcz lub Toruń, Gdańsk lub Gdynia lub Sopot, Białystok, Poznań, Szczecin, Zielona Góra, Wrocław) w ramach projektu "Ścieżki współpracy" (wynajem sal i catering) - „Ścieżki współpracy – wsparcie dla podmiotów wdrażających współpracę międzynarodową” projekt realizowany w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Pełna TREŚĆ ZAMÓWIENIA oraz zasady aplikowania jest dostępna w Bazie Konkurencyjności, pod tym LINKIEM
Informujemy, że postępowanie ofertowe nr 4/FSC/FFW/2019 z dnia 14 lutego 2019 r. na Kompleksową współpracę (w trakcie trwania całego projektu) w opracowaniu i wdrożeniu nowego modelu kształcenia nauczycieli w pedagogice leśnej zostało rozstrzygnięte.
Wpłynęła 1 oferta, Pani Ewy Kaliszuk, która spełniała warunki udziału w postępowaniu i została złożona w terminie. Oferta została wybrana do realizacji zamówienia.
Wyniki postępowania w bazie konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1166845
Informujemy, że postępowanie ofertowe nr 2/FSC/FFW/2019 z dnia 9 lutego 2019 r. na Kompleksową współpracę (w trakcie trwania całego projektu) w opracowaniu i wdrożeniu nowego modelu kształcenia nauczycieli w pedagogice leśnej zostało rozstrzygnięte.
Wpłynęła 1 oferta, Ośrodka Twórczych Działań Edukacyjnych Dariusz Matusiak, która spełniała warunki udziału w postępowaniu i została złożona w terminie. Oferta została wybrana do realizacji zamówienia.
Wyniki postępowania w bazie konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1165860
Informujemy iż rozstrzygnięto postępowanie ofertowe numer 02/CPE/FFW/2019 z dnia 5 lutego 2019 roku na:
Usługę ekspercką – ocenę wniosków, w ramach projektu grantowego „Ścieżki współpracy – wsparcie dla podmiotów wdrażających współpracę międzynarodową”, umowa nr POWR.04.03.00-00-0096/17-00.
Wpłynęło w terminie 7 ofert:
1. Joanna Woźniczka
2. Aneta Rozwadowska- Jachacz
3. Barbara Borgieł
4. PROSPECT Sławomir Maj
5. Sławomir Stec
6. Valulab Michał Rejewski
7. Joanna Tuleja
Po negocjacjach dotyczących ceny z dwoma oferentami, którzy zdobyli największą liczbę punktów, wybrano dwie najkorzystniejsze oferty:
Aneta Rozwadowska-Jachacz
PROSPECT Sławomir Maj
Wyniki postępowania w bazie konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1164873
W związku z omyłką pisarską w treści zapytania ofertowego nr 01/BZP/IZS/2018 pojawiła się nieścisłość w treści kryterium oceny ofert. W treści pkt. VI zapytania, badania podlegające ocenie powinny zostać zrealizowane tak, jak wskazano w tabelach z punktacją tj. w ciągu ostatnich 12 miesięcy, czyli pomiędzy grudniem 2017 r., a grudniem 2018.
W tabeli z listą kryteriów punktowanych, w kryterium nr 2 i 3 omyłkowo wskazano na grudzień 2015 r. jako początek rozpatrywanego okresu.