Fundacja poszukuje kandydata/ki na stanowisko: Specjalista ds. promocji projektu

Ważne do: 2019-03-01
Dodano: 2019-02-25

Fundacja Fundusz Współpracy poszukuje kandydata/ki na stanowisko: Specjalista ds. promocji projektu
(miejsce pracy: Warszawa, wymiar etatu 1)

Zakres zadań:
• opracowywanie i realizacja planów/ strategii promocji projektu,
• opracowanie koncepcji i realizacja kampanii promocyjnych,
• udział w pracach przy zaprojektowaniu, przygotowaniu, uruchomieniu i prowadzeniu platformy informacyjno- szkoleniowej,
• współpraca z wykonawcami zewnętrznymi (wybór, umowa, realizacja zleconych usług)
• przygotowywanie  materiałów informacyjnych, szkoleniowych i doradczych w formie elektronicznej, w tym webinariów na platformę informacyjno-szkoleniową,
• obsługa (redakcyjna) platformy informacyjno- szkoleniowej , w tym udostępnianie stworzonych materiałów, zachęcanie  partnerów, w tym mediów do współpracy i wykorzystywania materiałów,
• przygotowanie zestawień, raportów dotyczących zrealizowanych doradztw i szkoleń,
• zbudowanie bazy mediów i nawiązanie relacji z dziennikarzami i  patronami medialnymi projektu w województwie mazowieckim,
• współpraca z mediami ogólnopolskimi, regionalnymi i lokalnymi,
• udział w kluczowych wydarzeniach projektowych i opracowywanie relacji dla mediów, na www i w mediach społecznościowych,
• ePR - szczególny nacisk na wykorzystywanie najnowszych internetowych narzędzi budowania wizerunku,
• przygotowywanie , redakcja i publikacja tekstów promocyjnych, ulotek, broszur i innych materiałów informacyjnych,
•  dbałość o odpowiednią komunikację wewnętrzną w ramach zespołu,
• pomoc przy rekrutacji i nagłaśnianiu wydarzeń projektowych,

Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego preferowane kierunki: dziennikarstwo, marketing, PR, humanistyczne),
• doświadczenia (min. 1 rok) na podobnym stanowisku lub związanym z promocją projektów i szkoleń, obsługą platformy/ strony internetowej, public relations lub marketingiem,
• doświadczenie przy projektach europejskich, znajomość Europejskiego Funduszu Społecznego, aspektów związanych z ekonomią społeczną.
• umiejętności pisania i redakcji tekstów, w tym informacji promocyjnych, szkoleniowych  materiałów prasowych, artykułów na www – tzw. „lekkie pióro”,
• mile widziane wypracowane kontakty z mediami zajmującymi się tematyką społeczną,
• znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych,
• kreatywność, zaangażowanie, skuteczność,
•  znakomita organizacja pracy,
• odpowiedzialność, terminowość oraz wysoka kultura osobista.
•  biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Windows, MS Office, Wordpress,

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV i zeskanowanego listu motywacyjnego do dnia
1 marca 2018 r. do godziny 12.00,  na adres: dpredkopowicz@cofund.org.pl