Fundacja szuka ekspertów z zakresu Funduszy Seed i Venture Capital, w celu przygotowania niezbędnej dokumentacji
Zapytanie ofertowe na usługę doradczą w zakresie przygotowania niezbędnej dokumentacji do funkcjonowania Funduszu Seed i Venture Capital.
Fundacja Fundusz Współpracy zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty z uwzględnieniem poniższych wymagań:
Opis przedmiotu zamówienia:
Wsparcie doradcze w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji do funkcjonowania Funduszu Seed i Venture Capital tj.
1. Wsparcie przy tworzeniu strategii inwestycyjnej Funduszu
2. Przygotowanie założeń merytorycznych niezbędnych do opracowania prawnego następujących dokumentów:
- Umowa NDA
- Term Sheet
- Umowa Inwestycyjna
3. Przygotowanie regulaminu pracy komitetu inwestycyjnego
4. Opracowanie wzoru formularza do zgłaszania projektów inwestycyjnych
5. Opracowanie zasad naboru projektów do Funduszu oraz strategii marketingowej dla Funduszu.
6. Uczestnictwo w konsultacjach ww. dokumentów w siedzibie Zamawiającego
(min. 7 spotkań konsultacyjnych).
Zakres usługi może obejmować także inne zadania, które w trakcie wykonywania zlecenia okażą się niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Funduszu.
Wszystkie dokumenty i prace prowadzone będą w języku polskim.
Łączna liczba godzin usługi może ulec zmianie, ale nie więcej niż 25 % łącznego wymiaru.
Miejsce i termin realizacji zamówienia: Warszawa, w tym siedzibie Fundacji –
ul. Górnośląska 4a,
Termin realizacji: do 30 września 2016 r.
Wymagania względem Wykonawcy (kryteria podmiotowe):
1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest podmiotem zarządzającym dla co najmniej jednego Funduszu Seed/VC o łącznych aktywach (wartość zainwestowanych środków) min. 5 mln. PLN w okresie ostatnich 3 lat
2. Wykonawca posiada doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji zbieżnej z zakresem usługi dla co najmniej 1 Funduszu Seed/ VC w okresie ostatnich 3 latach
3. Wykonawca zaangażuje do realizacji usługi 2 ekspertów o odpowiednim doświadczeniu i które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację niniejszej usługi:
- Ekspert nr 1 – w wymiarze 60 godzin - posiadający doświadczenie w zarządzaniu Funduszem Seed/VC (min. 3 lata) oraz przeprowadzaniu transakcji inwestycyjnych na rynku Venture Capital tj. min. 5 przeprowadzonych transakcji o wartości min. 100 tys. PLN każda, łącznie co najmniej 2 mln. PLN
- Ekspert nr 2 – w wymiarze 90 godzin - posiadający doświadczenie w pracy na rzecz Funduszu Seed/VC na stanowisku menedżera inwestycyjnego lub równoważnym, min. 2 lata
- Obydwaj eksperci powinni wykazać się doświadczeniem w przygotowaniu dokumentacji dla co najmniej 1 Funduszu Seed/ VC (dokumentacja zbieżna z zakresem usługi)
- Łączny wymiar zaangażowana obu ekspertów wynosi 150 godzin.
Kryteria oceny ofert: 100% cena
Sposób przygotowania oferty:
- Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane informacje świadczące o spełnieniu przez Wykonawcę wszystkich ujętych wymagań i kryteriów.
- Oferta cenowa powinna zawierać łączna kwotę netto i brutto za całość usługi tj. 150 godzin doradztwa, wraz ze wskazaniem stawek godzinowych dla eksperta nr 1 i eksperta nr 2.
Ofertę należy przekazać w terminie do: 24 sierpnia 2016 r. godzina: 12.00
Ofertę można:
- przesłać pocztą (w tym kurierem) na adres: Fundacja „Fundusz Współpracy”, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa - decyduje data i godzina wpływu do Fundacji.
- przesłać e-mailem na adres: msamecki@cofund.org.pl – decyduje data wyświetlenia wiadomości na komputerze odbiorcy.
- dostarczyć osobiście do Kancelarii FFW na adres: Fundacja Fundusz Współpracy, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa - decyduje data i godzina wpływu do Fundacji. z dopiskiem na kopercie lub tytułu wiadomości „Oferta na usługę doradczą dla Funduszu Seed/ VC”.
Szczegółowe zapytanie w załączniku.