Forum Wymiany Doświadczeń

Dodano: 2024-10-21

W dniach 29-30 października w Hotelu 500 nad Zegrzem odbędzie się Forum Wymiany Doświadczeń (FWD), 2-dniowa konferencja organizowana w ramach projektu Mazowieckie Centrum Wsparcia Doradczego (MCWD).

Konferencja przeznaczona jest dla samorządowców z 6 Miejskich Obszarów Funkcjonalnych w województwie mazowieckim, w których realizowany jest projekt MCWD. Głównymi tematami Forum będą dwa ważne dla samorządów zagadnienia: transformacja energetyczna oraz nowe przepisy ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Forum stanowić będzie okazję do wymiany doświadczeń, poznania najlepszych samorządowych praktyk oraz do zapoznania się z aktualnymi planami władz Województwa Mazowieckiego. FWD to również szansa na rozwijanie kompetencji pracowników JST oraz budowanie trwałych relacji pomiędzy mazowieckimi samorządowcami.

MCWD to projekt realizowany w ramach 6 MOF: Płocka, Radomia, Ciechanowa, Ostrołęki, Siedlec i Żyrardowa. W okresie od maja 2024 do kwietnia 2026 roku wsparcie otrzyma blisko 90 gmin i powiatów z województwa mazowieckiego. Celem inicjatywy jest wzmocnienie kompetencji samorządów poprzez zapewnienie usług doradczych. Projekt realizowany jest wspólnie przez Fundację Fundusz Współpracy oraz Związek Miast Polskich.

Agenda konferencji