HERMES - nowe narzędzie Biura Wsparcia Sektora Publicznego

Od marca Fundacja Fundusz Współpracy posiada nowe narzędzie, którego zadaniem jest ułatwienie współpracy pomiędzy Fundacją a jej partnerami. HERMES to nowoczesny system informatyczny, usprawniający realizację umów w zakresie weryfikacji dokumentów księgowych podpisanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, Ośrodkiem Przetwarzania Informacji, Ministerstwem Gospodarki oraz Władzą Wdrażającą Programy Europejskie.
Głównym celem bazy jest usprawnienie przepływu dokumentacji i informacji pomiędzy Instytucjami Pośredniczącymi / Wdrażającymi program POIG, a Fundacją Fundusz Współpracy. HERMES jest systemem on-line wykorzystującym zaawansowane rozwiązania programistyczne, pozwalającym na bezpieczny dostęp uprawionych pracowników Fundacji Fundusz Współpracy z dowolnego miejsca w Polsce.
System z założenia jest rozwojowy - posiada możliwość dodawania i modyfikacji kolejnych modułów dotyczących nowych projektów realizowanych przez FFW, a także funkcjonalność elektronicznego podpisywania dokumentów. Dzięki tym rozwiązaniom nowe narzędzie jest funkcjonalne i w znacznym stopniu ułatwia proces realizacji zadań związanych z daną umową, również bezpośrednio u beneficjenta.
Zachęcamy do zapoznania się z działaniami Biura Wsparcia Sektora Publicznego na: http://cofund.org.pl/obszary-dzialalnosci/wsparcie-sektora-publicznego