Już wkrótce dodatkowy nabór wniosków o przyznanie grantów, dedykowany JST poszkodowanym w wyniku powodzi
Nie przegap tej szansy na dodatkowe wsparcie dla swojej gminy lub powiatu!
Kto może aplikować?
Wnioski mogą składać samorządy, które znalazły się w wykazach gmin poszkodowanych, określonych w rozporządzeniu z dnia 16 września 2024 r. dotyczącym szczególnych rozwiązań związanych z usuwaniem skutków powodzi, załączniku do rozporządzenia z dnia 5 października 2024 r. w sprawie gmin dotkniętych powodzią i zasad odbudowy na ich terenie.
Lista gmin dostępna jest tutaj.
Na co można przeznaczyć granty?
Środki w wysokości od 60% do 95% kosztów mogą zostać przeznaczone na finansowanie usług społecznych zlecanych podmiotom ekonomii społecznej (PES). Usługi te muszą mieścić się w katalogu usług kwalifikowanych zgodnie z Wytycznymi Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na lata 2021–2027.
Maksymalna kwota grantu: 350 000 zł
Łączna pula środków: 30 mln zł
Harmonogram naboru: dodatkowy nabór zaplanowany jest na okres styczeń–kwiecień 2025 r.
Szczegółowe zasady i warunki aplikowania omówione zostaną podczas spotkanie on-line, które odbędzie się 17 grudnia (wtorek) 2024 r. w godz. 10.00-11.30
Zapisz się na spotkanie informacyjne!
Działanie w ramach projektu "Premia społeczna". Więcej informacji: www.premiaspoleczna.pl