Fundacja poszukuje Analityka Biznesowego (IT)

Ważne do: 2018-11-30
Dodano: 2018-11-20

Fundacja Fundusz Współpracy poszukuje Analityka Biznesowego (IT)

Forma współpracy: umowa cywilno-prawna lub działalność gospodarcza

Wymagania:
• Co najmniej 3 lata doświadczenia jako analityk biznesowy (IT),
• Doświadczenie w zbieraniu, analizie i dekompozycji wymagań biznesowych,
• Doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji funkcjonalnej i technicznej,
• Doświadczenie w pisaniu scenariuszy testowych,
• Znajomość notacji UML/BPML,
• Doświadczenie w zakresie projektowania GUI (UX),
• Swobodna komunikacja w języku angielskim (w mowie i piśmie),
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,

Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy zgodnie z metodyką Agile.

Zakres zadań:
Zaangażowany Analityk Biznesowy odpowiedzialny będzie za opracowanie założeń i specyfikacji Platformy internetowej „Social Innovation Skyrocket Platform”, a w szczególności:

a) Prowadzenie warsztatów z zespołem projektowym w celu zebrania wymagań biznesowych, weryfikacji dostarczanego rozwiązania(orientacyjnie 4 spotkania w miesiącu w siedzibie FFW w Warszawie, każde trwające ok 2h);

b) Udział w telekonferencjach z udziałem pozostałych interesariuszy projektu „Social(i)Makers”, w ramach którego powstaje Platforma. Interesariusze reprezentują organizacje z 7 krajów UE. Telekonferencje odbywają się w j. angielskim, w zależności od potrzeb – orientacyjnie 2 telekonferencje w miesiącu, każda trwająca ok 2h. W osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie m.in. za prezentowanie funkcjonalności Platformy, udzielanie odpowiedzi na pytania (również zgłaszane drogą elektroniczną) partnerów ;

c) Opracowanie finalnej koncepcji działania Platformy (z uwzględnieniem UX) na podstawie wstępnej wersji przedstawionej przez Zespół FFW, z uwzględnieniem propozycji interesariuszy projektu – w dwóch wersjach językowych: po polsku i po angielsku. Dokumentacja musi zawierać opis procesów, zakres wykorzystywanych danych, scenariusze testowe, schemat powiązań między danymi, opis sposobu implementacji poszczególnych wymagań, rozwiązania na potrzeby UX,

d) Wybór technologii i opracowanie specyfikacji funkcjonalnej,

e) Wsparcie merytoryczne w procesie wyboru wykonawcy platformy, a w tym m.in.:

• Sformułowanie RFP – kryteriów wykonania Platformy, określenie wymaganych pozycji w portfolio dostawcy, 
• udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych wykonawców (komunikacja mailowa i telefoniczna),
• udział w  procesie oceny złożonych ofert i wyboru Wykonawcy;

Okres współpracy:
grudzień 2018 r. – styczeń 2019 r.

Sposób aplikowania:

Prosimy o przesłanie CV osoby, która pełniłaby w/w zadania wraz z listą projektów, w których uczestniczyła, ze wskazaniem na: cel projektu, okres jego realizacji oraz  informacji o zakresie pełnionych obowiązków, na adres: kjagiello@cofund.org.pl do dnia 30.11.2018 r.
Mile widziane referencje.

Wysyłając aplikację prosimy o podanie szacunkowego kosztu wykonania opisanych powyżej zadań.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.  Nadsyłanych dokumentów nie zwracamy.  W dokumentach, o których mowa powyżej (lista zrealizowanych projektów oraz CV) prosimy zamieścić zgodę na przetwarzanie danych o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację „Fundusz Współpracy” zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Informacje o projekcie:
SI Skyrocket Platform powstaje w ramach międzynarodowego projektu „Social(i)Makers”. Więcej o projekcie: https://www.interreg-central.eu/Content.Node/Social(i)Makers.html