Fundacja poszukuje Analityka Biznesowego (IT)
Fundacja Fundusz Współpracy poszukuje Analityka Biznesowego (IT)
Forma współpracy: umowa cywilno-prawna lub działalność gospodarcza
Wymagania:
• Co najmniej 3 lata doświadczenia jako analityk biznesowy (IT),
• Doświadczenie w zbieraniu, analizie i dekompozycji wymagań biznesowych,
• Doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji funkcjonalnej i technicznej,
• Doświadczenie w pisaniu scenariuszy testowych,
• Znajomość notacji UML/BPML,
• Doświadczenie w zakresie projektowania GUI (UX),
• Swobodna komunikacja w języku angielskim (w mowie i piśmie),
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy zgodnie z metodyką Agile.
Zakres zadań:
Zaangażowany Analityk Biznesowy odpowiedzialny będzie za opracowanie założeń i specyfikacji Platformy internetowej „Social Innovation Skyrocket Platform”, a w szczególności:
a) Prowadzenie warsztatów z zespołem projektowym w celu zebrania wymagań biznesowych, weryfikacji dostarczanego rozwiązania(orientacyjnie 4 spotkania w miesiącu w siedzibie FFW w Warszawie, każde trwające ok 2h);
b) Udział w telekonferencjach z udziałem pozostałych interesariuszy projektu „Social(i)Makers”, w ramach którego powstaje Platforma. Interesariusze reprezentują organizacje z 7 krajów UE. Telekonferencje odbywają się w j. angielskim, w zależności od potrzeb – orientacyjnie 2 telekonferencje w miesiącu, każda trwająca ok 2h. W osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie m.in. za prezentowanie funkcjonalności Platformy, udzielanie odpowiedzi na pytania (również zgłaszane drogą elektroniczną) partnerów ;
c) Opracowanie finalnej koncepcji działania Platformy (z uwzględnieniem UX) na podstawie wstępnej wersji przedstawionej przez Zespół FFW, z uwzględnieniem propozycji interesariuszy projektu – w dwóch wersjach językowych: po polsku i po angielsku. Dokumentacja musi zawierać opis procesów, zakres wykorzystywanych danych, scenariusze testowe, schemat powiązań między danymi, opis sposobu implementacji poszczególnych wymagań, rozwiązania na potrzeby UX,
d) Wybór technologii i opracowanie specyfikacji funkcjonalnej,
e) Wsparcie merytoryczne w procesie wyboru wykonawcy platformy, a w tym m.in.:
• Sformułowanie RFP – kryteriów wykonania Platformy, określenie wymaganych pozycji w portfolio dostawcy,
• udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych wykonawców (komunikacja mailowa i telefoniczna),
• udział w procesie oceny złożonych ofert i wyboru Wykonawcy;
Okres współpracy:
grudzień 2018 r. – styczeń 2019 r.
Sposób aplikowania:
Prosimy o przesłanie CV osoby, która pełniłaby w/w zadania wraz z listą projektów, w których uczestniczyła, ze wskazaniem na: cel projektu, okres jego realizacji oraz informacji o zakresie pełnionych obowiązków, na adres: kjagiello@cofund.org.pl do dnia 30.11.2018 r.
Mile widziane referencje.
Wysyłając aplikację prosimy o podanie szacunkowego kosztu wykonania opisanych powyżej zadań.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadsyłanych dokumentów nie zwracamy. W dokumentach, o których mowa powyżej (lista zrealizowanych projektów oraz CV) prosimy zamieścić zgodę na przetwarzanie danych o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację „Fundusz Współpracy” zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informacje o projekcie:
SI Skyrocket Platform powstaje w ramach międzynarodowego projektu „Social(i)Makers”. Więcej o projekcie: https://www.interreg-central.eu/Content.Node/Social(i)Makers.html