Uczenie się przez całe życie
"Inwestowanie w wiedzę, zawsze przynosi największe zyski" - wiedział to już Benjamin Franklin. My też to wiemy, i dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do projektów edukacyjnych i szerzenia idei uczenia się przez całe życie. Nasze projekty edukacyjne dotyczą więc rozwoju człowieka na każdym etapie jego życia: od przedszkola, szkoły podstawowej, zawodowej, a także już po zakończeniu edukacji systemowej - w dorosłym życiu.
Dzięki realizacji wielu projektów edukacyjnych oraz uczestnictwu w międzynarodowych programach - mamy wieloletnie i bogate doświadczenie w tym obszarze.
Fundacja Fundusz Współpracy posiada długoletnią tradycję angażowania się w przedsięwzięcia zarówno bilateralne jak i wielostronne, wymagające współpracy z partnerami zagranicznymi. W latach 1996-2004 powstałe w ramach Fundacji Biuro Koordynacji Kształcenia Kadr było członkiem sieci Narodowych Obserwatoriów Kształcenia i Szkolenia Zawodowego, zrzeszającej kraje przygotowujące się̨ do akcesji z UE. Działalność́ skupiała się̨ na monitorowaniu i inicjowaniu zmian w systemie kształcenia i szkolenia zawodowego. Uczestnictwo w sieci ReferNet stało się̨ naturalną kontynuacją tych działań. Koordynacja PIW EQUAL i realizacja projektu uzupełniającego „Upowszechnianie rezultatów PIW EQUAL wspierających kształcenie przez całe życie” pozwoliły Fundacji w naturalny sposób wykorzystać́ swój potencjał w programie Inkubator Dojrzałej Przedsiębiorczości, a następnie w projekcie Stołeczne Centrum Kariery.
Również tematyka dostępności i problemów osób niepełnosprawnych od wielu lat stanowi główny nurt zainteresowań Fundacji, co w naturalny sposób zaowocowało zaangażowaniem się w projekt TEAD (zakończony) oraz trwający obecnie projekt Dostępna Szkoła.
Projekty w tym obszarze
Osoby związane z tym obszarem
Izabela Kowalska
Główna specjalistka
Projekt Premia społeczna
Anna Jezierska
Główna specjalistka
Projekt Mazowiecki Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej
Jakub Pietrak
Główny specjalista
Projekty: Premia społeczna, Pożyczki na kształcenie
Anna Jankowska
Specjalistka
Projekt Premia społeczna
Daniel Prędkopowicz
Prezes Zarządu
Dyrektor Biura Zarządzania Projektami
Michał Bargielski
Ekspert
Projekt Premia społeczna
Jacek Mikuszewski
Specjalista
Projekty: CWD Plus, Ścieżki współpracy
Anna Szkiruć-Kostrzewa
Główna specjalistka
Biuro Zarządzania Projektami
Wiadomości związane z tym obszarem
Ogłoszenia
Kompleksowa współpraca jako trener przy opracowaniu i wdrożeniu nowego modelu kształcenia nauczycieli w pedagogice leśnej. (22/FSC/FFW/2020)
Zapytanie jest ogłoszone w ramach projektu „Forest School Center”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Celem „Forest School Center” jest opracowanie we współpracy z partnerem ponadnarodowym nowego modelu kształcenia nauczycieli w pedagogice leśnej oraz jego wdrożenie.
Fundacja Fundusz Współpracy zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty z uwzględnieniem wymagań w załączniku.
Ogłoszenie opublikowane w BAZIE KONKURENCYJNOŚCI
Organizacja 16 spotkań w 8 województwach w ramach projektu „Ścieżki współpracy”
Fundacja Fundusz Współpracy w związku z realizacją projektu "Ścieżki współpracy" poszukuje wykonawcy poniższego zlecenia:
Celem zamówienia jest organizacja 16 spotkań (Olsztyn, Bydgoszcz lub Toruń, Gdańsk lub Gdynia lub Sopot, Białystok, Poznań, Szczecin, Zielona Góra, Wrocław) w ramach projektu "Ścieżki współpracy" (wynajem sal i catering) - „Ścieżki współpracy – wsparcie dla podmiotów wdrażających współpracę międzynarodową” projekt realizowany w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Pełna TREŚĆ ZAMÓWIENIA oraz zasady aplikowania jest dostępna w Bazie Konkurencyjności, pod tym LINKIEM
Informujemy, że postępowanie ofertowe nr 4/FSC/FFW/2019 z dnia 14 lutego 2019 r. na Kompleksową współpracę (w trakcie trwania całego projektu) w opracowaniu i wdrożeniu nowego modelu kształcenia nauczycieli w pedagogice leśnej zostało rozstrzygnięte.
Wpłynęła 1 oferta, Pani Ewy Kaliszuk, która spełniała warunki udziału w postępowaniu i została złożona w terminie. Oferta została wybrana do realizacji zamówienia.
Wyniki postępowania w bazie konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1166845
Informujemy, że postępowanie ofertowe nr 2/FSC/FFW/2019 z dnia 9 lutego 2019 r. na Kompleksową współpracę (w trakcie trwania całego projektu) w opracowaniu i wdrożeniu nowego modelu kształcenia nauczycieli w pedagogice leśnej zostało rozstrzygnięte.
Wpłynęła 1 oferta, Ośrodka Twórczych Działań Edukacyjnych Dariusz Matusiak, która spełniała warunki udziału w postępowaniu i została złożona w terminie. Oferta została wybrana do realizacji zamówienia.
Wyniki postępowania w bazie konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1165860
Informujemy iż rozstrzygnięto postępowanie ofertowe numer 02/CPE/FFW/2019 z dnia 5 lutego 2019 roku na:
Usługę ekspercką – ocenę wniosków, w ramach projektu grantowego „Ścieżki współpracy – wsparcie dla podmiotów wdrażających współpracę międzynarodową”, umowa nr POWR.04.03.00-00-0096/17-00.
Wpłynęło w terminie 7 ofert:
1. Joanna Woźniczka
2. Aneta Rozwadowska- Jachacz
3. Barbara Borgieł
4. PROSPECT Sławomir Maj
5. Sławomir Stec
6. Valulab Michał Rejewski
7. Joanna Tuleja
Po negocjacjach dotyczących ceny z dwoma oferentami, którzy zdobyli największą liczbę punktów, wybrano dwie najkorzystniejsze oferty:
Aneta Rozwadowska-Jachacz
PROSPECT Sławomir Maj
Wyniki postępowania w bazie konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1164873
W związku z omyłką pisarską w treści zapytania ofertowego nr 01/BZP/IZS/2018 pojawiła się nieścisłość w treści kryterium oceny ofert. W treści pkt. VI zapytania, badania podlegające ocenie powinny zostać zrealizowane tak, jak wskazano w tabelach z punktacją tj. w ciągu ostatnich 12 miesięcy, czyli pomiędzy grudniem 2017 r., a grudniem 2018.
W tabeli z listą kryteriów punktowanych, w kryterium nr 2 i 3 omyłkowo wskazano na grudzień 2015 r. jako początek rozpatrywanego okresu.