Organizacja 22 spotkań w 11 województwach w ramach projektu „Ścieżki współpracy”
Fundacja Fundusz Współpracy w związku z realizacją projektu "Ścieżki współpracy" poszukuje wykonawcy poniższego zlecenia:
Celem zamówienia jest organizacja 22 spotkań (po dwa w każdej miejscowości: Poznań, Szczecin, Zielona Góra, Wrocław, Łódź, Lublin, Kielce, Kraków, Rzeszów, Katowice, Opole) w ramach projektu "Ścieżki współpracy" (wynajem sal i catering) - „Ścieżki współpracy – wsparcie dla podmiotów wdrażających współpracę międzynarodową” projekt realizowany w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Pełna TREŚĆ ZAMÓWIENIA oraz zasady aplikowania jest dostępna w Bazie Konkurencyjności, pod tym LINKIEM
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji 22 spotkań w 11 miastach wojewódzkich dla uczestników projektu „Ścieżki współpracy - wsparcie dla podmiotów wdrażających współpracę międzynarodową”:
a. 11 regionalnych spotkań animacyjnych – 30 uczestników, 4h
b. 11 warsztatów animacyjnych – 15 uczestników, 6h
Województwo | Spotkanie regionalne | Warsztaty animacyjne |
Poznań | 7.05. | 8.05 |
Szczecin | 9.05 | 10.05 |
Zielona Góra | 21.05 | 22.05 |
Wrocław | 23.05 | 24.05 |
Łódź | 29.05 | 30.05 |
Lublin | 4.06 | 5.06 |
Kielce | 6.06 | 7.06 |
Kraków | 11.06 | 12.06 |
Rzeszów | 13.06 | 14.06 |
Katowice | 27.06 | 28.06 |
Opole | 1.02 | 2.07 |
2. W skład usługi wchodzą:
a. Usługa wyżywienia oraz zapewnienia tzw. serwisu kawowego w trakcie 22 spotkań. Usługa obejmuje każdorazowo zapewnienie:
· serwisu kawowego dla każdego z uczestników regionalnych spotkań informacyjnych (30 os. x 11 spotkań)
· serwisu kawowego oraz 1 zestawu obiadowego dla każdego z uczestników warsztatów animacyjnych (15 os. x 11 spotkań)
W skład serwisu kawowego wchodzić będą: kawa, herbata, napoje (min. woda), ciastka/ciasta. W skład zestawu obiadowego wchodzić będzie: zupa, drugie danie, napoje. W ofercie powinno znajdować się danie wegetariańskie. Obiad może mieć formę bufetu szwedzkiego. Do oferty należy dołączyć 2-3 przykładowe menu dla każdego z posiłków na dany dzień.
b. Wynajęcie sali konferencyjnej/szkoleniowej:
· 1 sala dla 30 osób dla każdego z regionalnych spotkań informacyjnych
· 1 sala dla 15 osób dla każdych warsztatów animacyjnych
Wymagania wobec obu sal: sala widna (światło dzienne), możliwość ustawienia teatralnego i stołów do pracy w 2-4 małych grupach zadaniowych, wyposażenie sali w 1 komputer, 1 ekran, 1 rzutnik, 1 flipchart (z papierem i flamastrami kolorowymi), dostęp do Internetu.
Kod/y i nazwa CPV: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego, kod CPV: 55000000-0.
Pełna TREŚĆ ZAMÓWIENIA oraz zasady aplikowania jest dostępna w Bazie Konkurencyjności, pod tym LINKIEM